2010

Mitt 2010.

- gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?

Tagit körkort. Gjort en fotobok.


- höll du några av dina nyårslöften?

Nej.


- blev någon av dina vänner förälder i år?

Ja. Det kom en liten Tilja :)


- dog någon som stod dig nära?

Nej. Inte helnära.


- vilka länder besökte du?

Turkiet, Kreta, Gran Canaria.


- är det något du saknar år 2010 som du vill ha 2011?

Pengar.


- vilket/vilka datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

Bode kanske minnas det datum jag fick mitt körkort. Men det gör jag faktiskt inte.. Haha.


- vad var din största framgång 2010?

Fick tummen ur och tog körkort. Blev helt klar med mina betyg.


- största misstaget?

Att inte ta fotojobbet jag fick i sommras att fota på Peace & Love.


- har du varit sjuk eller skadat dig?

Nej.


- bästa köpet?

Garanterat min Macbook pro


- vad spenderade du mest pengar på?

Resor och datorn.


- gjorde någonting dig riktigt glad?

Mitt körkort.


- vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010?

Highwayman - Hoffmaestro


- var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare större delen av året men en liten dipp över en period.


- vad önskar du att du gjort mer?

Haft mer kul. Träffat Viktor mer.


- vad önskar du att du gjort mindre?

Varit stressad.


- hur tillbringar du julen?

Med Viktor, Mamma, Syster och moster och hennes familj på Gran Canaria.


- blev du kär i år?

Ja, fast jag var det innan också.


- hur många förhållanden hade du i år?

1. Har.


- favoritprogram på tv?

The Walking Dead, 2 och 1/2 Men, Desperate housewives.


- bästa boken du läste i år?

Wallander


- största musikaliska upptäckten?

Hmm.. Kanske att jag insåg att jag gillar hela In Flames och inte bara en låt.


- något du önskade dig och fick?

Ett nintendo wii.


- något du önskade dig men inte fick?

Nej.


- vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Var hemma i Bollnäs. Åt middag med Mamma, Syster och morbror Hans.


- finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Ja, det kan alltid bli bättre. Men det kan alltid bli sämre också :)


- hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Lite klassisk.


- vad fick dig att må bra?

Viktor. Foto. Photoshop.


- vem saknade du?

Viktor.


- de bästa nya människorna du träffade?

Har träffat för lite folk detta år. Haha.


- årets största kärlek?

Viktor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0